Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си направим фарове тип ГТА 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
    Повярвай, стария лак без първите 3 шкурки, ще го сваляш 4 години!
    Ако няма да се лакират ще ти отнеме също 4 г. за да ги полираш .
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • Глупости, без свалянето цялата процедура със шкурене и полиране отнема не повече от час на фар.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
        Здравейте, уикенда ако остане време ще се занимавам да свалям фаровете за едно почистване и освежаване. Може би няма да се боядисват!
        Имам въпрос към вас, на едния фар стъклото е матирано отвътре, моля за съвет дали може да се възстанови и какво да използвам за тази цел?
        Мисля отвън да ги мина с водна шкурка и после .... с полиране с паста или с безцветен лак?

        Поздрави!
        Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
        Глупости, без свалянето цялата процедура със шкурене и полиране отнема не повече от час на фар.
        Ако четем преди да пишем,ще сме по-полезни на хората.Трябва ли да пиша сега че са пълни глупости това което си написал,само защото аз моите си ги правя за 0.30ч. на фар и то без да използвам такива мазохични шкурки като 320-400.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • Няма да споря.За да сваля стария лак се наложи да ползвам 320 или 380 - водна.Оттам нататък съм писал.Не знам защо се лакират, при мене си стоят добре и без лак.Същото го правих и с едно Пежо, там даже и фарове не свалях, щото са удобни за работа.Преценявате си състоянето на фаровете и вземате решение какво да ползвате.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • Както писах и преди, не оспорвам и писаното по-горе, НЕ бързайте с големите размери шкурка, защото идва един момент след който стъклото няма оправяне, получават се петна които са от слоевете пластмаса.
            Повтарям пак, пробвате с размер 1000, после 2000, после 2-3 вида пасти и ако не сте доволни от резултата чак тогава към по-големите размери шкурка. Желателно е да не ползвате машина за полирането, в краен случай на макс ниски обороти защото потъмнява пластмасата.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • Този размер който съм писал не е чак толкова голям утре ще направя снимки.Пластмасата няма слоеве, лее се под налягане като еднородна маса.Петната се появяват когата на едно място си стигнал до пласмасата а на другото има оше лак.Изпъкналлата част по-бързо се шкури,ма и мсе пак трябва дасе внимава де - все пак не се зашкурват 2-3 слоя стара боя.Направо с 1000 също ще стане но по-бавно.
              Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 19:47.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • С 320-380 е нормално да се свали лака, с по фина има да търкаш една година.След това на1000-1500 и 2000 по желание.Един съвет от мен, за сваляне на лака използвайте ексцентрикшлайф или виброшлайф за предпочитане пред полир машината.
                _156_2,4_JTD_136hp_-EX
                156 FL 1,9 JTD 115hp "05

                Comment


                • Здравко, нищо против нямам че лака се сваля по-лесно с виброшлайф или ексцентрик но, едно е да го сваляш от ламарините друго е от пластмаса.Ако шкурката е суха пластмасата замазва върху нея/полу се стапя от триенето/ и оставя дълбоки бразди върху пластмасата.С мокра шкурка и виброшлайф/ако това имаш пред вид/ не съм пробвал в интерес на истината.Поне при мене така се получи.Но ако искат колегите да пробват, може проблема да е в мен.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Аз моите ги свалях или с 1500 или с 2000 не си спомням точно. Водна шкурка и жулене и ги свалих хубаво за 15 мин двата фара, не виждам кво толко има да търкаш една лъскава повърхност. Няма да купувам 200 вида шкурки, все едно подготвям основа за боядисване..
                    Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • Е аз съм суха паста на 50 и немам толкоз обороти вече.Евалла.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Наистина незнам каква е технологията за правене на стъклото, правете ги както сметнете за добре.
                        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 22:17.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • Всеки си има ся технология... кой как е свикнал тъй да бъде, никак не е грешно, само да се внимава да не се нарани пластмасата от шкурката.
                          Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                          Comment


                          • Ето фаровете по "моята " технология без лак от лятото на 2009 г.Удрям им по едно парцалче с фина паста 1-2 пъти в годината.Просто споделих как аз съм го направил, пък който както иска да си го прави с оглед състоянието на фаровете му.Моите бяха довооолно лакирани.Ся ако не са много зле може да се пропуснат по едрите шкурки и да се почне с 1000 и нататък.Ако няма нужда не е необходимо да се прави всичко .Понякога и само полиране стига.
                            Attached Files
                            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 22:06.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Най-лесният начин е кипуването на ГТА фарове.
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • Направо GTA Още не моа спя.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X